Bacaklarınızı İnce ve Uzun Göstermenin Yolları

 Herkesin bildiği gibi çoğu bayanların hayalleri hep uzun bacağa sahip olmaktır. İnce ve uzun bacak çoğu bayanların hep isteğidir. Böyle bir görünüme sahip olmak isteyenler için maalesef genetiğimizi değiştiremeyiz ama bacaklarınızı ince ve uzun göstermek için sizlere bir çok yöntemler önerebilirim.

 İşte size önerebileceğim bir kaç yöntemler;

1) Seçtiğiniz renkleri kendi lehinize göre kullanın;

 Güzel bir ayakkabınız veya yeni bir ayakkabı alıcaksınız diyelim. Alacağınız veya giyeceğiniz ayakkabılarınız, giyeceğiniz pantolonunuza ya da çoraplarınıza uydurarak seçin. Yani mesela, siyah topuklu ayakkabı giydiğinizi varsayalım. O zaman altınıza "siyah külotlu çorap" giyebilirsiniz. Bu oluşacak olan monokromatik görüntü bacaklarınızı olduğundan daha uzun gösterecektir.

2) Pantolon giyecekseniz eğer rengini ayakkabılarınızla aynı renk olmasına dikkat edin;

 Pantolon veya ayakkıbınızın renklerini tam olarak tutturamasanız bile birbirlerine en yakın renkleri seçmeniz gene sizin yeterli olacaktır.

3) Ten renginize uygun topuklu ayakkabılar alabilirsiniz

 Ten rengi ayakkabı giyerseniz (ten renginize en yakın olan ayakkabı), ayakkabınızın nereden başlayıp, bacağınızın nereden bittiğini anlaşılamadığı ve göz yanılsaması yaptığı için bacaklarınızı daha uzun gösterecektir.

4) Zayıf göstermek için bacaklarınızda koyu renkler kullanmaya özen gösterin

 Siyah veya diğer koyu renk tonları seçmeniz sizi olduğunuzdan daha zayıf gösterecektir. Bu yöntemi zaten çoğumuz bilir siyah, insanı zayıf gösterrdiğini. Bacaklarınıza koyu renklerde giysiler giymeniz, bacaklarınızı daha ince ve uzun görünmesine sebep olacaktır.

5) Monokromatik şekilde giyinin

 Çoraplarınızı ve ayakkabılarınızı aynı renk tonunda giymeniz özellikle size uzun bir bacağa sahip olma hissini ve görüntüsü verecektir. Bütün kıyafetinizi aynı renkte giymek ise size ise tümden daha uzun bir görünüm kazandıracaktır.

6) Dikine çizgili pantolonlar giyinebilirsiniz

 Dikine çizgili pantolonlar insanlarda göz yanılsaması oluşturur ve sizi uzun bacaklı olmuş gösterirler.
Nokia Lumia 2520

 "Lumia 2520". Daha doğrusu "Nokia Lumia 2520". Evet bu bir tablet. Belki aramızdan çoğu kişi duymuştur bu tableti. Çünkü bu tablet "Nokia" tarafından üretilen ilk tablettir. Fakat bu tablette çok büyük bir sıkıntı var!

 Nokia, kalite kontrol sırasında Lumia 2520 tabletlerinin şarj aletinin sorunlu olduğunu tespit etmiştir. Şarj aletindeki plastik kapağının çıkıp heran elektrik çarpabileceğini belirten Nokia, bu konu üzerinde hemen satış yaptığı tüm kullanıcılarını uyayararak, şarj aletini hiç bir şekilde kullanmamalarını söyledi.

 Şirket yetkililerinin yaptığı açıklamada ise şarj aletinden başka herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını ancak tüm ihtimalleri göz önünde bulundurulması gerektiğini vurguladı. Şarj aleti ile ilgili çözüme gelirsek eğer size tavsiyem bir kere kendi şarj aletini hiç bir şekilde kullanmayınız. Gerekirse başka tabletlerle geçici olarak işinizi görünüz. Çünkü şarjdan vuran elektrik tablete geçmekte ve tablet elinizde olduğu zaman hafif şiddetle çarpmakta veya siz evde yokken şarza takdığınız zaman yangın çıkma ihtimali bile var. Bunun yerine eğer sizin için mümkünse o şarj aletine benzer başka model şarj aletleri kullanabilirsiniz.

 Ayreten Nokia bu arızayı tespit ettikten ve geniş kapsamlı bir araştırma yapıp onayı verdikten sonra satış verdiği tüm ülkelerde satışı durdurmuş bulunmakta.

 Nokia'nın satış yapıp satışını durdurduğu ülkeler:

 Avusturya, Danimarka, Finlandiya, Almanya, Rusya, İsviçre ve İngiltere'de Lumia 2520 satışları şimdilik durduruldu. Nokia halen bu duruma çözüm bulamadığını ve en düşük maaliyetle bir çözüm üretmeye çalıştığı öğrenildi. Çünkü toplamda 30 binden fazla şarj cihazının sorunlu olduğunu açıklayan Nokia bunların hepsini değiştirmek zorunda kalabilir.

 Ve bunların içinde en ilginç olan şey ise tablet satışından bu zamana kadar Nokia'ya 1 tane bile şikayet gelmemesi. Evet evet. Hiçmi hiç şikayet gelmemiş.



 Mesela ben İstanbul'da oturuyorum. Türkiye'nin en önemli, en gelişmiş illerinden biri olsada bu aziz İstanbul, hala yollarıda o kadar gelişmiş değildir yani. Özellikle caddelerde ve akşam vakitlerinde ışıklandırma sisteminin yetersiz kaldığı yerlerde bazen yolu ortalayıp ortalamadığımı anlayamıyorum. Karşında bir araba gelince o zaman yolumu düzeltmeye çalışyorum. Şükür ki şimdiye kadar hiç kaza yapmadım ama o geçtiğim zamanlar karşıma dikkatsiz bir vatandaşın tekide çıkabilirdi. Zaten ben biraz deli dolu insanım. Arabayı yavaş kullanmayı sevmem. Bu sadece araba da değil. Ben hayatı da yavaş yaşamayı sevmem. Bu daha çok "İsYanQar KeŞ" gibi bir benzetme oldu gerçeği öyle :)

 Yani mesela bunu bir webmasterlık hayatımdan bahsederek örnek vereyim. Bir web site kodlamaya başladığım zaman önemlilik derecesi ne durumda olursa olsun kodlamasını bir an önce bitirmek isterim. Çok geç güne kalırsa eğer sıkılırım. Hele bide kodladığım projeden yardımcı yoksa yarıda bile bırakıp atabilirim bir köşeye ki, öyle çok oldu. Nice güzel sistemler kodlamıştım hepsini bir köşeye fırlatmıştım bilgisayar klasörlerinde. Kimisi kaybolu, kimisi silindi, kimisinin nerede olduğu meçhul. Bilgisayarımda zaten çöplük gibi içinde ne ararsan var, bir dosya aramaya kalkıştığım zaman iki saat ararım. Tabi o kadar zaman sıkılırım aramayı bırakırım :D

Dünya'nın İlk 'Akıllı Yol'u - Hollanda
 Her neyse konudan bayağı uzaklaştık heralde. Bu Hollanda'dada ülkemizde olduğu gibi yolsuzluk durumları varmı yokmu, yönetenler yolsuzluk yapıyor mu yapmıyor mu orasını bilemem ama bu yapacakları olan projeyi caanı gönülden tebrik ederim.

 Hollanda dünya'nın 'Akıllı Yol'u projesini gerçekleştirmeye başlayacak. Daily Telegraph'ın yaptığı habere göre ülkede trafik kazalarının azaltılması ve elektrik tasarrufundan yararlanılması için yapılan bu projede yollar özel bir boya ile boyanıp, boyanan şeritlerin gündüzleri depoladıkları ışıkları, akşamları aydınlatmakiçin kullanılacaktır. Ve bu depolanan ışıklar 8 saate kadar sorunsuz aydınlatabilme özelliğine sahip olacak. Şeritteki ışıkları karanlıkta parlatarak gece sürüz yapan sürücülerin araç sürüşlerini oldukça kolaylaştıracaktır. Ve büyük bir enerji tasarrufu'da sağlayacağından kesinlikle emin olabiliriz.

 Bu özel şeritli yollar tek bunlarla sınırlı değildir arkadaşlar. Boşuna akıllı yol demiyoruz buna. Mesela diyelim mevsim kış ve ülkeye karmı yağıyor? Yerlerde kar işareti çıkacak. Yağmur yağdığı zaman ise yapmur işaretleri çıkacaktır. Bu vesileyle de gece sürüş yapan sürücüleri yollar uyarmış olacak.

 Bence çok güzel ve mantıklı bir proje olmuş. Sizde öğrendilkten sonra bu durumu, eminim sizde benim gibi tebrik edeceksiniz. Bu yapılan büyük projenin ay sonunda açılışı yapılacağı söylenmektedir.

 Yukarıdan ilgili videoyu izleyerek beni daha iyi anlayacaksınız..
Facebook Paypal Tarzı Online Ödeme Sistemi Getiriyor

 Evet arkadaşlar; bence facebook'un yıllar önce başlaması gereken bu uygulamaya çok geç başlaması ayrı bir konu olsada sistem aktif edildikten sonra çok tutulacağı tahmini çok başka bir konu.

Facebook Paypal  İnternette bir çok online bankacılık, ödeme siteleri bulunmaktadır. Ama bunların en başında, en güveniliri, en kalitelisi, dünya'nın bankası olan Paypal gelmektedir. Mesela ben şahsen yıllardır Paypal ile çalışmaktayım ve alış-veriş'lerimin, reklam alım-satımlarının çoğunu paypal üzerinden gerçekleştirmekteyim. Muhtemelen sizde duymuşsunuzdur ve belkide hatta sizde benim gibi kullanıyor veya içli dışlı bile olabilirsiniz. Paypal sisteminden sonra gelen Payza adlı online bankacılık sitesi de bulunmakta. Şimdiye kadar hiç ilgilenmedim ve hiç çalışmadım diyebilirim. Yani şöyle kısacası anlatmak istediğim webmaster'ların ve iş adamlarının bankasıdır Paypal. Herkes kullanabilir ama genellikle bu tür kişiler daha çok kullanmaktadır.

 Aldığım bu son habere göre Facebook'ta Paypal tarzı online ödeme sistemi çıkarmasıymış. İşlevinin nasıl çalışacağını bilmiyorum ama büyük ihtimalle bundan sonra onu kullanacağım gibime geliyor. Yada yok lan belki kullanmayabilirim de. Yada bellide olmaz, kullanabilirim de. Ooooovv. Şimdi kesin bu açacağı bankacılık sistemi profile bağlı olacak. yanlışlıkla biri face'mi ele geçirdiği an onuda ele geçirir diye düşünüyorum. Ama bir yandan da aklıma Facebook bunuda düşünmüştür illaki. Kolay kolay izin vermez gibime geliyor. Mesela her açılışta telefon'a doğrulama kodu vs. gibi şeyler olsun gene yeter. 

 İçeriği, kaliteside çok iyiyse Paypal'dan sonra kullanacağım bir bankacılık sistemide bu olur benim için. Aynı paypal gibi alış-veriş ödemelerimi facebook'tan felan yaparım heralde. 

 Her neyse bir çıksında önce, ona göre biraz araştırır; neyin nesi, kimin fesiymiş öğrenir ondan sonra kararımı veririm. Bu kararımıda sizlerle paylaşırım. Takipte kalın.
Twitter Notifications
 Bu Twitter'da amma özenti oldu arkadaş hee. Biz seni kendince, doğal halinle, herkesten uzak farkınla seviyorduk seni. Başkalarına özenme modları ne ara çıktı be evladım. Niye başkalarına özeniyorsun? Bırak onlar sana özensinler. Hadi bu bildirim olayını geçtim, ona eyvallah, güzel bir şey de; bu yeni tasarım ne böyle yaa? Hee? Vallahi sanki facebook'ta dolaştığımı ve facebook'un tasarımını değiştirdiğini sandım ilk başta. URL adres satırına baktım gerçekten twitter'daymışım yaa. İlk gördüğüm zaman gerçekten şok olmuştum açıkcası.

 Her neyse ben asıl konuya geçeyim. Twitter' aynı Facebook'ta olduğu gibi, kullanıcı hakkında bir bildirim olduğunda ekranın altında pop-up penceresi açacak yeni bir sistem geliştirdi. Yeni pop-up bildirim pencereleri çok yakında devreye gireceği belirtildi.

 Bak ama doğruya doğru. Bu yeni çıkacak olayını beğendim. Ama tasarım konusunda geçen hafta bloguma yazmıştım ve hiç beğenmemiştim, halada beğenmiyorum :)
Rafet El Roman ve Hakan Aysev Sırt Sırta Verdiler

 Ünlü tenor, Türkiye'nin Pavarotti'si Hakan Aysev, çoğu kişinin bildiği gibi geçen Muğla'nın Bodrum ilçesinde konser vermişti. Konser zamanında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Aysev, romantik müziğin vazgeçilmezi olan Rafet El Roman ile birlikte albüm çıkaracaklarmış. Gerçekten çok merak ediyorum doğrusu. Niye diye soracak olursanız; biri Türkiye'nin çılgın pavarotti'si, diğeri ise romantik müziklerin yıldız ismi El Roman. Bu ikili arasında nasıl bir uyum, nasıl bir durum ortaya çıkacak diye düşünüp duruyorum. Şuan bu ikiliyi takibime aldım. Albüm çıkar çıkmaz sizlere sunacağım.

 Hakan Aysev'in basına verdiği yanıt:
"Yeni bir  albüm çalışması var. Neo klasik olacak. İçerisinde  Rafet El Roman da olacak. Yaza karışık bir albüm hazırlıyoruz. Onun dışında konserler devam ediyor."
3 arkadaşın "City Car Driving 1.2 Full Download" adlı oyunu beğendi..
Askmeter.com Tarafından Kodlandı | Copyright © 2014 WebteGez - Ne Ararsan Burada