Sosyal ağın en büyük devlerinden biri olan Twitter çok ses getirecek işler yapmaya devam ediyor. Yalnız şunu belirteyim yaptığı yenilikler henüz daha bana vurmadı. Ama vuran çok kişi gördüm. Mesela tasarım değişikliği. Gezdim, gördüm, tattım ben tasarımı. Sanki Facebook'ta dolaşıyorum ve Facebook tasarımı değiştirdim sandım bir an. Twitter her yaptığı yenilemede Facebook'a benzemeye çalışmasını yalanlayamayız gerçekten.
Twitter
 Sosyal ağın en büyük devlerinden biri olan Twitter çok ses getirecek işler yapmaya devam ediyor. Yalnız şunu belirteyim yaptığı yenilikler henüz daha bana vurmadı. Ama vuran çok kişi gördüm. Mesela tasarım değişikliği. Gezdim, gördüm, tattım ben tasarımı. Sanki Facebook'ta dolaşıyorum ve Facebook tasarımı değiştirdim sandım bir an. Twitter her yaptığı yenilemede Facebook'a benzemeye çalışmasını yalanlayamayız gerçekten.

Twitter'dan Yep Yeni, Çok Ses Getirecek Adımlar


 Tek farklı yerler mesela, kapak fotoğrafı web tarayıcıyı genişlik bazında boydan boya tamamlıyor. Tamam, güzel hoş (Oraya uygun resim bulmak ayrı bir cabası olacak). Daha sonra Facebook gibi ufak profil fotoğrafı sol tarafta yarısı kapak fotosu içinde yarısı dışında şekilde tasarlamışlar. Gene aynı Facebook'ta olduğu gibi profil bilgilerimiz sola dayalı kapak fotoğrafımızın altına denk getirilmiştir. Sağ tarafa ise içerik akışı eklenmiş. Yanı takip etmemiz için bize önerilen kişiler, popüler gündemler vs. gibi.

 Ayrıca bunun yanında artık sanatçılar, politikacılar gibi tanınmış ve onaylı isimler, seçtikleri bir tweet'i profil sayfasının en üstünde sabit tutabilecekler. Bu özellik Pinned Tweets ismiyle bilinmektedir.
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: