Başka web site kodlama çalışmalarından dolayı webtegez blog sitemle fazla uğraşamıyordum. Sadece arada önemli konular yada diğer web sitelerimi yazıp sizlere ulaştırmak için kullanırdım bu aralar.
Pagerankımız 3 Oldu WebteGez Neşeyle Doldu

Pagerankımız 3 Oldu WebteGez Neşeyle DolduHerkese merhaba arkadaşlar :)

Başka web site kodlama çalışmalarından dolayı webtegez blog sitemle fazla uğraşamıyordum. Sadece arada önemli konular yada diğer web sitelerimi yazıp sizlere ulaştırmak için kullanırdım bu aralar.

 Ve bundan yaklaış 2-3 aya kadar da webtegez blog sitemin pagerankının 1 olduğunuda çok iyi bilirdim. Fakat bu akşam öylesine can sıkıntısından web sitelerin pagerankına bakarken bu webtegez bloğunda pagerankına bakmak istedim ve Google Pagerankının 3 olduğunu görünce resmen şok oldum. 2-3 ayda 2 pagerank artması gerçekten müthiş.

 Ve bende bunun üstüne bunu gördükten sonra bu blogumun peşini bırakmayacağım, her gün en az 1 tane bile olsa yararlı makaleler paylaşmaya çalışacağım. Paylaştığım yazılarda hem sizler içinde belki bir faydam dokunur. Eğer dokunursa ne mutlu bana :)

 Herkese İyi Günler :)
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: