Hepimizce bilinen adıyla PES yani Pro Evolution Soccer en çok oynanan futbol oyunlarından birisi. Ben de son derece iyi bir pes oyuncusuyum. Özellikle küçük kardeşim ile sık sık bu oyunu oynar ve birbirimizin sinirlerini yıpratırız. Tabi annemin sinirleri hiç söylemiyorum (:
Pes Oynayan İnsanın Ruh Halleri!
 Hepimizce bilinen adıyla PES yani Pro Evolution Soccer en çok oynanan futbol oyunlarından birisi. Ben de  son derece iyi bir pes oyuncusuyum.  Özellikle küçük kardeşim ile sık sık bu oyunu oynar ve birbirimizin sinirlerini yıpratırız. Tabi annemin sinirleri hiç söylemiyorum (:

 Konami tarafından geliştirilen oyunla ilk tanışmam ilkokul çağlarımda playstation salonlarında olmuştu. Yatılı okuldayken okuldan kaçıp gider Winning Eleven oynardık. Daha sonra Pes serisi geliştirildi ve Japonlar bu alanda da iddalı olduklarını gösterdiler. Az kötek yemedik bu oyunlar yüzünden. Yıllardır karşılıklı  oyun oynayan birisi olarak özellikle pes oynayan insanların ruh halleri ile ilgili başta sevgili kardeşim olmak üzere, bir yazı yazmak farz oldu dedim ve paylaşmak istedim. Buyrun dilerseniz başlayalım:
1.) Her koşulda asabi olanlar:
1.) Her koşulda asabi olanlar: En tipik örneği küçük kardeşimdir. Sürekli oyun oynarız ve her koşulda asabi olmayı başarır. Bu tip insanlar oyuna kendilerini o denli kaptırırlar ki hakeme ana avrat küfür eder oyuncuları sanki onlardan bağımsız oynuyormuşçasına "Ulan oraya mı pas atılır. Allah belanı versin." nidaları ile oyun oynarlar :)) Onlarla oynamanın en eğlenceli yanı o asabi hallerin sizi acayip güldürmesidir. Şahsen bu durumlarda çok eğleniyorum ve keyif alıyorum. Bu tarz insanlarla oynarken "Kol bozuk" lafını işitirseniz sakın ha sakın şaşırmayın. Sadece "Tamam ver ben o kolla oynarım" demeniz kâfi.  Rakinizin üzerine gitmeyin ben deniyorum daha da asabi hallere bürünüyorlar (: Demedi demeyin.
2.) Hırs yapıp coşanlar:
2.) Hırs yapıp coşanlar: Hırs sahiden kötü bir şey oyun oynarken genelde sakin olsamda bazen hırslanabiliyorum. Böyle zamanlarda yapmamam gerekenleri daha fazla yapıyorum. Yani hırsımın kurbanı oluyorum. Oyun boyunca hırslı olup tir titreyen tiplerde var. Vallahi ben korkuyorum onlardan. Arkedeş bir sakin ol, git yüzünü yıka gel diyorum. Ama nafile. Hırs yapıp da maçı da kazanamadıkları zaman en iyi arkadaşınız bile olsalar size karşı tavır almaları da ayrı bir çekilmez oluyor doğrusunu isterseniz. Ama Pes insanı böyle halden hala sokan gıcık bir oyun sevgili arkadaşlar :)

3.) Bir öyle bir böyle olanlar:
3.) Bir öyle bir böyle olanlar: Oyun oynarken genellikle sakin olup zaman zaman sinirlenebilenler bu gruptalar. Bendeniz de bu arkadaşlardan birisiyim. Oyunun genelini sakin bir şekilde sürdürürken yer yer asabi olabiliyorum. Bu seferde kardeşim bana kıs kıs gülüyor (: Bu tarz oynayanlar genellikle basit hatalara ve çarpıp gol olan şans toplarına çok sinirlenip birden parlarlar. Kaybetmeyi herkes gibi onlarda sevmez ve oyun bitiminde biraz bozulurlar ama bunu milli mesele haline getirmeyi sevmezler. Onlar için esas olan kaybedilen maçlardan sonra:
 "Önümüzdeki maçlara bakacağız." mantığıdır.

4.)Her durumda sakin kalabilenler:
4.)Her durumda sakin kalabilenler: Benim gıpta ettiğim tiplerdir. Ortanca kardeşim de fazlası ile olan sakinlik gerçekten güzel. Oyun umurlarında değilmiş gibi oynuyorlar ve bu rahatlık onların daha az hata yapmasına sebep oluyor. Her ne kadar umursamaz oynasalarda bu arkadaşlar da kaybedince sinirlenebiliyorlar. Hele kazanan onlara bir şaka yapmaya görsün. Hemen bozulup küser hatta ve hatta oynamıyorum deyip gidebilirler bile. Onlara sözümüz:
 "Sakin ol şampiyon :)"

Soru: Sen hangisisin ? 

Kaynak: Gürkanca.Com
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: