En çok sorulan "Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır ?" konusuna açıklık getirmek istiyorum. Zaman tünelinden çıkış yoktur. Ancak 1 etkenti ile sadece kendinizde iptal edebilir , normal profillere bakabilirsiniz. "Peki bu etkenti nedir ? " sorusun

En çok sorulan "Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır ?" konusuna açıklık getirmek istiyorum.

Zaman tünelinden çıkış yoktur. Ancak 1 etkenti ile sadece kendinizde iptal edebilir , normal profillere bakabilirsiniz.

"Peki bu etkenti nedir ? " sorusuna ise ;

http://www.timelineremove.com/ <----- Yazıya sağ tıklayıp kopyalayın ve yeni sekmede açın
---->Oradan kullandığınız tarayıcıyı seçin.
---->Etkentiyi kurun
----> Örneğin GoogleChormede denedim ben. Chormenin yeni sürümünü indirmenizi isteyecek. İndirdikten sonra Facebook hesabınıza girip sefasını sürün.

Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: