Yaklaşık 4 yıldır sizlerle yayın hayatında olan WebteGez son 2 yıldır hızla büyüdü. Hele bu son zamanlarda dahada çok yükselmeye başladı. Ynai demek ki biz çıktığımız bu yolda, hiç takılıp düşmeden kalkınmayı başardık
WebteGez
 Yaklaşık 4 yıldır sizlerle yayın hayatında olan WebteGez son 2 yıldır hızla büyüdü. Hele bu son zamanlarda dahada çok yükselmeye başladı. Yani demek ki biz çıktığımız bu yolda, hiç takılıp düşmeden kalkınmayı başardık. Ve biliyoruz ki 4 yıl boyunca binlerce arkadaşımıza yardımlar ettik. Eski zamanlara göre kimisinin sorunlarını çözemedik onlara diyecek lafım yok ama %90 arkadaşımıza sonuna kadar yardımımızı ettik dualarını aldık.

 Bu beni ve 4 yıl boyunca bana yardım eden, azda olsa çalıştığım tüm arkadaşlarımı sevindirdi. Eskisi kadar olmasada şuan gene beraberiz, onlarda sizlerin sorunlarınıza her daim hazırlar.

 Her neyse arkadaşlar konuyu fazla uzatmak istemiyorum. Size WebteGez blog sitemiz için yaptığım tanıtım videosunu sunacağım. İnşallah beğenirsiniz. Videolu reklamlar da bu videoyu kullanmayı düşünüyorum. Sizce nasıl?

Video:


Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

3 comments:

  1. gayet güzel ve başarılı

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş Video önü reklmlara çok gzel gider :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil