Şu zamana kadar elime 3 tane pc geçti bunlardan 2 tanesi masaüstü her türlü virüs programlarını denedim eset avast norton karspersky hitman falan filan ama bunlar ufak görünmez virüsleri gözden kaçırıyordu bir zaman sonrada pc min yavaşlamasına hatta çökmesine sebeb oluyordu kiii.......
Şu zamana kadar elime 3 tane pc geçti
bunlardan 2 tanesi masaüstü
her türlü virüs programlarını denedim
eset avast norton karspersky hitman falan filan
ama bunlar ufak görünmez virüsleri gözden kaçırıyordu
bir zaman sonrada pc min yavaşlamasına hatta çökmesine sebeb oluyordu
kiii....... microsoftun sitesinden takılırken Microsoft Security Essentials ile tanışana kadar biraz araştırdım microsoftun kendi yaptıgı bir virüs programı
lisans günü yok !!
her hangi bir ücret ödeme yok !!
kullanıyorum ve gerçekten pc gayet güzel tavsiye ederim
30 günlük lisanslardan bıktıysanız artık buyrun indirin


http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...ity-essentials
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: