Adamlar gerçekten çok süper bir video hazırlamışlar. İlk görünüşte bakınca normal sıradan bir "A4" kağıdına karma karışık resimler çizmişler. Yani bunu bilmesem normalde görsem her halde "Ne yapmaya çalışmış bu deli?" diye sorup geçer giderdim. Ama deli diceğim adamların benden bile akıllı olduğunu bilmeden
Muhteşem Göz Yanılması

 Adamlar gerçekten çok süper bir video hazırlamışlar. İlk görünüşte bakınca normal sıradan bir "A4" kağıdına karma karışık resimler çizmişler. Yani bunu bilmesem normalde görsem her halde "Ne yapmaya çalışmış bu deli?" diye sorup geçer giderdim. Ama deli diceğim adamların benden bile akıllı olduğunu bilmeden :D

 Kağıdığın üzerinden siyah bir "şeyle" geçiyor. Şey diyorum, çünkü o geçen siyah şeyin ne olduğunu bilmiyorum :D
 O siyah şeyi kağıdın üzerinden ilerlettikçe A4 kağıdında hareketli bir animasyon resimi oluşuyor. Aslında öyle bir şey yok ama "Göz Yamışması" işte. Ne garip dime? :))

 Ama gerçekten ben çok beğendim, adamlar yapmışlar yani. Helal olsun.

 Buyrun arkadaşlar video aşağıda. İyi seyirler:

Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: