City Car Driving 1.2 Full Download + Crack İle Uğraşmaya Son.! + Torrent Download + Crack + Full %100 Türkçe + Uçma Sorunu Yok

E-posta adresinizi yazın:

Bu Oyun Web Sitemizde Kendi Oluşturduğumuz İndirme Sayacına Göre 77 Bin 121 Kere İndirilmiş.
Hepinize Teşekkürler.!
Hızla Büyüyoruz.!
Crack Yapma Sorunu Yok.!!
Dil Dosyasıyla Uğraşma Sorunu Yok.!!
İndir, Kur ve Oyna.!!
Nasıl mı.?
Aşağıdaki Yazılarımızı baştan sona kadar okuyun.!!

 Arkadaşlar işte webtegez.blogspot.com yöneticilerinden size inanılmaz bir kıyak.!!! Artık oyunu indirdim, kuramadım, yükleyemedim, hata veriyor gibi sorunlara sooon.. WebteGez ekibi olarak oyunun içine crack'ini attık, türkçe dil dosyasını kattık, hepsini bir araya koyup "Setup"unu oluşturduk. Yani artık oyunu indirip, bilgisayarınıza kurup pat diye oyuna girebilirsiniz. Crack yapma dil dosyası gibi sorunları artık ortadan kaldırmış bulunmaktayız. 

E-posta adresinizi yazın:


RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com

Oyun Hakkında Kısa Özet:

Debriyajla vites değiştirmeniz ve düşük vitesle kalkmanız gerekiyor yoksa istop ediyor. Aynalar sesler süperrr.
5 araba 1 adet küçük kamyon gibi araç seçenekleri.Haritalar ve gece gündüz seçimi.
Direksiyon setinizde varsa deymeyin keyfinize. Bu kadar bilgi yeter oyuna geçelim.

WebteGez ekibi olarak tüm dosyaları bir arada birleştirdik ve sizin için en kolay kurulumu oluşturduk. Artık oyunu indirip, kurup direkt oyuna girebilirsiniz. Crack yapma, dil dosyası ekleme gibi sıkıntılara bir son getirdik.

Sistem Gereksinimleri:

Minimal system özellikleri

OS: Windows XP / Vista / 7;
CPU: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon X2 7850;
•Video: nVidia GeForce 9600GT 512 Mb DDR3 / ATI Radeon HD 4830 512 Mb DDR3;
RAM: 2048 Mb DDR2;
HDD: 1 Gb free space;
Ekran: 1024x768, 32 bit;
Ses: compatible with DirectX 9.0;
Diğer: Klavye, Mouse;
İnternet Bağlantısı: (sadece aktive etmek için gerekli - Ama bizim için gerekli değil.d).
Uyarı!!! Dizüstü bilgisayarlarda ve tümleşik ekran kartlarında doğru programın çalışmasına garanti veremiyoruz!
Dosya Boyutu: 393   MB

RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com

E-posta adresinizi yazın:



KURULUM

1. "WebteGez.BlogSpot.Com - 3D City Car Driving 1.2 - Full Türkçe" adlı  rar dosyasını açın ve içindeki "WebteGez.BlogSpot.Com - 3D City Car Driving 1.2 - Full Türkçe.exe" adlı dosyaya çift tıklayarak çalıştırın. 
 Sizden RAR Şifresi isteyecek oraya webtegez.blogspot.com yazınız ve kurulum programını çalıştırınız. "
2. Programı Bilgisayarınızda istediğiniz yere kurunuz.

3. Kurulum bittikten sonra masa üstünüze oyunun kısayolu eklenecektir..

4. Kısayola tıklayarak oyuna anında girebilir ve gönül rahatlığıyla oyununuzu oynayabilirsiniz.



5. Arkadaşlar son olarak ise sakın içinde keylog gibi yazılım koyduğumuzu sanmayın. İstediğiniz gibi istediğiniz virüs taramalarından geçirebilirsiniz. Hiç bir zararlı yazılım içinde bulunmamaktadır.

6. Video'lu kurulumuna çektik arkadaşlar. Gerekli sayfadan izleyip kurulumunun nasıl oldulduğunu öğrenebilirsiniz.


7. Artık oyun çalışmıyor, şu hata var, bu hata var diye yorumlar yazmayınız arkadaşlar. Çünkü oyun artık eskisinden daha sağlam.

E-posta adresinizi yazın:



RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com
 
Oyunun Oynanışı:


  • "E" tuşuna biraz basılı tutarak çalıştırıyorsunuz "B" tuşuyla emniyet kemeri takıp "T" tuşu debriyaja basılı tutup "W" ile vitesi ileri atın "SPACE" boşluk tuşuyla el frenini çekin.
  • Sonra gaz "ileri ok"a basın basarken elinizi yavaş yavaş "T" den debriyajdan çekin :)
  • Araba gidecektir. Vitesi ileri almak için "T+W" tuşları geri almak için "T+S" tuşu ile geri alın
  • Ayrıca sayılarla da vitesi değiştirebilirsiniz. Durmak için debriyaj basılı tuttuktan sonra frene basın yoksa istop eder.
  •  Diğer Şeyler için de yorumda belirtirseniz yardımcı olurum.
RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com








RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com





RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com


City Car Driving oyununu daha bir güzel yapmak daha eğlencenli kılmak için web sitemizin yamalar adı sayfasına gidip bu oyun ile ilgili bir birinden güzel yamaları eklentileri indirebiirsiniz.


RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com

OYUN İNDİRME LİNKi (TEK LİNK OLARAK)


Yanız Dikkat: Linkeri görebilmeniz için üye olmalısınız. Üye değil veya giriş yapmadan linke tıklarsanız sizi giriş yapma sayfasına yönlendirecektir. Oradan üye olmanız gerekmektedir. Üye olduktan sonra linklerin hepsini görebilirsiniz.


E-posta adresinizi yazın:

Arkadaşlar.! Oyun SETUP'ını hazırlarken çok küçük bir hata olmuş. Yalnız bu hata oyun açılmayacak değil. Masaüstüne gelen kısayol oyunu açmamaktadır. Oyunu açmak için oyunu kurduğunuz dosyaya gidiniz ve "starter.exe" uygulamasını çalıştırıp giriniz. İki adet starter dosyası bulunmaktadır. Birinin uzantısı ".bat" diğerinin ise ".exe"dir. Siz ".exe" olanını çalıştırınız. Ardından sıkıntısız bir şekilde oyunun tadını çıkarınız.
Örnek Yol: "C:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\bin\win32\starter.exe"
---- RAR ŞİFRESİ: webtegez.blogspot.com

210 yorum

Click here for yorum «En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 210   Yeni›   En yeni»
8 Ekim 2012 07:01 ×

Çok saol kardeşim gerçekten işime yaradı. Ne donma var ne araba uçma var. İndirmeye değer...

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Ekim 2012 10:53 ×

link indiremedim kardeşim

Reply
avatar
Adsız
admin
18 Ekim 2012 13:53 ×

ben oyunu kurdum araba yamasını indirdim fakat player cars denilen yere atmam gerek o yer kurdugum oyunda yok ne yapabilirim acele yardım lütfen şimdiden teşekkürler

Reply
avatar
1 Kasım 2012 14:42 ×

Önemli değil arkadaşım teşekkürler.

Reply
avatar
1 Kasım 2012 14:43 ×

Yok kardeşim linklerin hepsi sağlam çalışıyor. Bu yorumlar bölümün az bişe üstünde "OYUN İNDİRME LİNKi (TEK LİNK OLARAK)"yazısı var onun altında "Oyunu İndirmek İçin Buraya Tıklayın (MultiUpload)" yazan yazının linkine tıklayın. Sizin karşınıza çoklu sitelerden indirilme seçenekleri çıkacak. Siz hangi siteden indirmek istiyorsanız o sitenin yanındaki "Download File" butonuna tıklayıp istediğiniz indirme sitesine yönlendirilip indirebiliyorsunuz..

Reply
avatar
1 Kasım 2012 14:43 ×

Arkadaşım player cars diye bir klasör yok. "player_cars.xml" diye bir "xml" metin aracı var. Ona ise (oyunun kurulu olduğu yer: c veya d)\Program Files\3d Instructor 2 Home\data\config klasörünün içinde bulabilirsin. Eğer indirdiğin oyunda öyle bir metin aracı yoksa bu siteye girip oyun anlatımının altındaki araba yamalarını indirip bir başka yolla oyuna ekleyebilirsin. Ben şimdilik bu siteyi hızlıca buldum. Çalışıp çalışmadığını tam olarak bilmiyorum. Sen gene dene arkadaşım. Ben en kısa zamanda bununla ilgili bi konu açıp bu sorunu bin bir türlü yolla çözeceğim.

Reply
avatar
Adsız
admin
4 Kasım 2012 01:43 ×

teşekkürler admin.

Reply
avatar
4 Kasım 2012 01:13 ×

ben teşekkür ederim.

Reply
avatar
Adsız
admin
4 Kasım 2012 10:31 ×

arkadaşım benim arcım ucuyo nasıl engellicem

Reply
avatar
4 Kasım 2012 10:43 ×

arkadaşım eğer oyunu bu siteden indirdiysen aracının uçması imkansız. Şahsen ben kendim kullanmaktayım. Böyle bir sorun yok. Başka bir siteden indirdiysen olabilir. Onun içinde benden sana önerim yeni baştan bu linkten indirmek.

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Kasım 2012 08:19 ×

KARDEŞ FİX İN LİNKİ NERDE?

Reply
avatar
6 Kasım 2012 11:36 ×

Arkadaşım isteğin üzerine oyunun Fix'ini kendi hostumuza yükleyerek yayınladık. İndirmek için "http://webtegez.3owl.com/forum/city-car-driving-1-2-full-ndirme-linkleri-t2.html" linke tıklayın ve forum sitemize gidip, üye olup sorunsuz ve süresiz bir şekilde indirebilirsin.

Reply
avatar
Yusuf Arslan
admin
8 Kasım 2012 11:39 ×

YAV NASIL YAPCAZ KOD ISTIYO BIRI VIDEO YAPAMAZMI

Reply
avatar
Yusuf Arslan
admin
8 Kasım 2012 11:40 ×

YAV BIRI VIDEO YAPAMAZMI OLMADI BENDE :'(

Reply
avatar
8 Kasım 2012 13:38 ×

arkadaşım video'ya gerek yokki. her şey açık bir şekilde anlatıldı.

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Kasım 2012 06:26 ×

indirmesi tahminen ne kdar sürer

Reply
avatar
10 Kasım 2012 06:33 ×

en fazla 45 dakika. internet hızın yüksekse yarım saatte bile inebilir.

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Kasım 2012 10:51 ×

bütün işlemleri yabtım teker teker ama oyuna gıremıyorum yardımcı olurmusunuz ?

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Kasım 2012 11:20 ×

lütfen yardımcı olun bana cok zor durumdayım batuhan nolursunuz

Reply
avatar
10 Kasım 2012 13:00 ×

crack olayını yaptınmı arkadaşım. eğer yapamazsan tekrar söyle video'ya çekip gösteririm.

Reply
avatar
Adsız
admin
11 Kasım 2012 07:21 ×

audio.dll hatası veriyor ???

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Kasım 2012 05:26 ×

Adminim dediğin yerden indirdim oyunu yalnız tek bir dosya indi oda COM_ADEBD Gibi bi uzantılı bişey yardımcı olur musun?

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Kasım 2012 07:08 ×

Dostum oyunu indirdim yüklerken en sona geliyo donuyo yükleme işlemi kapanmıyo yani ne yapabilirim ?

Reply
avatar
13 Kasım 2012 07:45 ×

tahminim bilgisayarından gelen bir sorundur ama belkide kurulumda bir hatada yapmış olabilirsin.

Reply
avatar
13 Kasım 2012 07:49 ×

arkadaşım yanlış yerden indirmişsin. yada indirme linkini tıkladıktan sonra karşılaştığın sitede reklam çıkıp adamların koyduğu sahte download'i indirmişsin. o reklam bizden kaynaklı değil yanlız. upload sitelerinin yaptığı bir şey. reklamı geçtikten sonra doğru olarak indilerebilirsiniz. indirdiğiniz dosya türü ".rar" tipi olacak ve adı "citycardriving1.2-webtegez.blogspot.com" benzer bir ad olacak. kimse yanlış anlamasın linklerin hepsi sağlam. hepsinde yüklendiği zaman tek tek indirilip kontrol edilmiştir.

Reply
avatar
13 Kasım 2012 07:51 ×

arkadaşım oyunu kurmaya başladığın zaman kurulum sonunda senden bir kaç directx gibi programların yüklenmesini isteyecek. belki onları yüklemediğin arka planda çalıştığı için kapamıyor veya donuyor olabilir. yada bilgisayarından kaynaklanan bir sorunda olabilir.

Reply
avatar
17 Kasım 2012 01:16 ×

Dediğiniz herşeyi yaptım ancak program filesteki klasore tıkladığım zaman bin dosyasının oldugu sayfa açılıyo ne yapmalıyım ?

Reply
avatar
17 Kasım 2012 02:12 ×

ne demek istediğini tam olarak anlayamadım arkadaşım.
yani örn: "C:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home" 3D Instructor 2.2 Home klasörüne tıklayınca sadece bin klasörümü açılıyor. diğer "data, eport, tools" gibi klasörler yok mu.?

Reply
avatar
Samet Sogut
admin
18 Kasım 2012 05:19 ×

batuhan kardes sen de teamwiever vr mi

Reply
avatar
Samet Sogut
admin
18 Kasım 2012 08:01 ×

Batuhan kardes sende teamwiever vr mi

Reply
avatar
18 Kasım 2012 10:14 ×

yokki. yapamadığın bir şey varsa söyle elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım.

Reply
avatar
sogut samet
admin
19 Kasım 2012 01:50 ×

yaa kardes video yapsan yeter

Reply
avatar
Adsız
admin
28 Kasım 2012 11:54 ×

yaw bu language txt de ki yazıyı silip 2057 yazıyorum kaydet diom erişim engllendi dioyor bir cevap yazsanız

Reply
avatar
Murat Donat
admin
3 Aralık 2012 04:35 ×

byler enter key verin ya oyuna giremiyorum :(

Reply
avatar
Murat Donat
admin
3 Aralık 2012 04:36 ×

kardeşşş enter key verr

Reply
avatar
3 Aralık 2012 07:02 ×

arkadaşım enter key anahtarı istemiyor. sen crack yapmamışsındır. oyun denenmiş oyundur. hiç bir sıkıntısı yok.

Reply
avatar
4 Aralık 2012 08:32 ×

kardeş ben ne indirebiliyorum ne kurabiliyorum yardımcı olurmusun

Reply
avatar
4 Aralık 2012 08:33 ×

kardeş ben ne indirebiliyorum nede kurabiliyorum yardımcı olurmusun ?

Reply
avatar
4 Aralık 2012 11:50 ×

http://www.putlocker.com/file/63FA5FE0E7BE415F bu link sağlam dostum buradan indirebilirsin..

Reply
avatar
Adsız
admin
8 Aralık 2012 01:26 ×

OYUNUN DİLİNİ NASIL DÜZELTCEZ

Reply
avatar
8 Aralık 2012 02:01 ×

Oyun içinbd buulunan dil dosyalarını grekli yerlere yapıştırarak..

Reply
avatar
8 Aralık 2012 05:25 ×

kardeşim sen crack yapmamışsın. crack yap. serial key felan istemez..

Reply
avatar
Adsız
admin
9 Aralık 2012 10:44 ×

Kardeşim İndiriyorum İnş Çalışır :)

Reply
avatar
Adsız
admin
9 Aralık 2012 11:16 ×

APPCRASH diye bir hata veriyor durduruldu diyor çözümü nedir ?

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Aralık 2012 13:42 ×

start.exe hatası nasıl düzeltirim

Reply
avatar
15 Aralık 2012 01:29 ×

arkadaşım crack yaptıktan sonra hiç bir sıkıntı olmuyor. crack yapmayı nasıl unutuyorsuuz yaa.!!

Reply
avatar
15 Aralık 2012 01:30 ×

öyle bir hatayı ilk defa senden duyuyorum arkadaşım.

Reply
avatar
15 Aralık 2012 01:30 ×

çalışır dostum. bizzat ben kendim kullanmaktayım aynı dosyalarla.. :)

Reply
avatar
15 Aralık 2012 01:31 ×

kurulumda size öyle bir şey yapmanız istenmiyor. neden öyle bir şey yaptınızki .?

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Aralık 2012 09:08 ×

Arkdaşlar ben bilgisayarı indirdim normal çalışıyordu yüklendi heh dedim sonunda çalışıyor siyah ekran geldi herhalde açılıyor bi baktım ki bi anda kapandı oyun bilgisayar çözüm ara filan diyor bir şeyler yapın arkdaşlar ha birde böyle uzun yazı yazarken wordden yazdım bu site habire kendini yenliyo bu yüzden gene sayfanın en başına gidiyom haberiniz olsun

Reply
avatar
Adsız
admin
22 Aralık 2012 12:43 ×

arkdaşlar yükledim ama siyah bi yazı çıktı sonra face sayfası falan açtı oyun açılmadı o kadarda bekledim kaç sefer denedim açılmıyor... :S yardım pls..

Reply
avatar
22 Aralık 2012 12:54 ×

Arkadaşım hiç bir sorun yok merak etme. Bilgisayarında oyun adresini bulamamıştır. Dosyanın üzerine sağ tık yap. Dosya konumunu aça tıkla. Kısacası oyunun kurduğun dosyanın içine gir. Ordan starter.exe çalıştırın. Girecektir. Sonra lütfen sonucu burada tekrar yorum olarak belirtiniz.

Reply
avatar
Adsız
admin
26 Aralık 2012 08:41 ×

KARDŞM BEN İNDİRDİM MASAÜSTÜNE SEKME GELDİ ONU AÇIYORUM SİYAH SAYFA CIKIYOR SONRA FACEBOOK AŞK SOZLERİ FELAN YAZIYO NE YAPMAM GEREKİR

Reply
avatar
26 Aralık 2012 09:13 ×

setupı hazırlarken bir hata olmuştu arkadaşım. Gerekli ve ayrıntılı açıklamalar burada yazıyor.
http://webtegez.3owl.com/forum/city-car-driving-1-2-full-ndirme-linkleri-t2-30.html

Reply
avatar
meriç Acar
admin
1 Ocak 2013 11:55 ×

s.a kardesım crak nasıl yapılıyordu arıntlı bır sekılde soylede oyna gıreyım senden acıl dönmenı beklıyorum ? :d

Reply
avatar
1 Ocak 2013 12:42 ×

Arkadaşım farkındaysan crack ile uğraşmaya yok dedim başlıkta. Video'lu kurulum yaptık. Forum sitemizdede üstüne basa basa söyledik. Tekrar söylüyorum. Crack işlemi yok.! İndir + Kur + Oyna

Reply
avatar
meriç Acar
admin
1 Ocak 2013 13:35 ×

kardeşim inidir kurdum ama bir türlü key numarası ısyıor bu nasıl olcak

Reply
avatar
Adsız
admin
2 Ocak 2013 07:23 ×

aga psword isto ne yazacaz oraya

Reply
avatar
2 Ocak 2013 08:51 ×

kurulum esnasında sadece "webtegez.blogspot.com" yazınız. yazıp oyunu bilgisayarınıza kurduktan sonra hiç bir şekilde şifre istememektedir.İçinde her şey tamdır. Eğer varsa öyle bir şey. Ekran görüntüsünü çekin bize gönderin.

Reply
avatar
2 Ocak 2013 08:51 ×

kurulum esnasında sadece "webtegez.blogspot.com" yazınız. yazıp oyunu bilgisayarınıza kurduktan sonra hiç bir şekilde şifre istememektedir.İçinde her şey tamdır. Eğer varsa öyle bir şey. Ekran görüntüsünü çekin bize gönderin.

Reply
avatar
emircan kuyu
admin
11 Ocak 2013 04:31 ×

nasıl indircez açıklar mısınız arkadaşlar

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Ocak 2013 02:37 ×

saol kardeşim süperr.

Reply
avatar
19 Ocak 2013 11:13 ×

oyunu indirdim masa üstinde oyunu açtığım zaman farklı internet sitelerine giriyo sorun nedir

Reply
avatar
19 Ocak 2013 11:15 ×

masa üstünde oyunu açarken farklı sitlere giriyo nedeni nedir

Reply
avatar
19 Ocak 2013 11:38 ×

Oyunu kurduğunuz klasöre gidiniz.
Örnek Yol Olarak: "C:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\bin\win32\starter.exe" dosyasını çalıştırın. iki adet starter bulunmaktad. Siz ".exe" uzantılı resim iconlu olanı çalıştırınız.

Reply
avatar
Adsız
admin
23 Ocak 2013 11:12 ×

Oyunca crack gerkiyo mu?

Reply
avatar
23 Ocak 2013 12:25 ×

oyunda hiç bir işlem gerekmiyor. yükleyip, kurup, direkt oynuyorsunuz.

Reply
avatar
24 Ocak 2013 05:08 ×

kardeş üye olun diyo nasıl olcaz?

Reply
avatar
24 Ocak 2013 05:09 ×

üye olun diyo nasıl olcaz

Reply
avatar
24 Ocak 2013 05:12 ×

arkadaşım basbaya bir siteye nasıl üye oluyorsak bunada aynı şekilde üye olucaksın. Bunda zor olan ne var.??

Reply
avatar
24 Ocak 2013 05:22 ×

ya tamam üye oldum da giriş yapamıyorum

Reply
avatar
24 Ocak 2013 05:23 ×

ya üye olduk giriş yeri yok

Reply
avatar
24 Ocak 2013 07:26 ×

giriş yapmana gerek yok zaten. üye olduktan sonra, üyeliğin eğer tamamlandıktan sonra site zaten otomatik giriş yapıyor arkadaşım. giriş yapdtığını anlamış olman lazım.!!!!!!!!!

Reply
avatar
25 Ocak 2013 08:08 ×

abi nereye basiyoruz bi turlu bulamadim

Reply
avatar
25 Ocak 2013 08:09 ×

abı nereye absacaz bulamadım

Reply
avatar
25 Ocak 2013 12:38 ×

Arkadaş ben indirdim kurdum söylediğin gibi masaüstündeki ikonuna girince acmıo dosya konumuna girdim bin e girdim sonra data daki exe yi calıitırdım fakat ''Program,X3DAudio1_7.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlyamıyor bu sorunu çözmek için programı yeniden yüklemeyi deneyin'' hatanın adıda Starter.exe-Sistem Hatası olarka görünüyor kardeşim yardımcı olurmusunuz...

Reply
avatar
25 Ocak 2013 12:39 ×

Kardeşim ben indirip kurdum masaüstündeki acmıyor dediğin gibi dosya konumunada girdim bin e girdim dataya girdim dediğin gibi exe yi calıtırmayı deneyim Program, X3DAudio1_7.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlayamıyor diye bir hata aldım Bilgisayarım Windowns 8 64 bit bundan olabilirmi...

Reply
avatar
25 Ocak 2013 14:38 ×

Oyun çalışıyor. Sapasağlam. Ancak oyun Windows 8 işletim sistemine uygun olduğunu bilmiyorum. oyunun sitesindede öyle bir şey yazmıyor. İşletim sisteminden kaynaklanıyordur.

Reply
avatar
kaan nurlu
admin
26 Ocak 2013 05:35 ×

BUNUN KADAR KÖTÜ SİTE GÖRMEDİM ARKADAŞIM ÜYEYİM FAKAT HALA AMA HALA AMINA KODUMUN SİTESİ DİYOKİ ÜYE OLMADAN LİNKLERİ GÖREMESSİNİZ

Reply
avatar
26 Ocak 2013 07:55 ×

öncelikle doğru konuş. bir web siteye üye olmayı bilmiyorsan biz napalım. o kadar insan nasıl üye oluyorda sen olamıyorsun. bişe yapamayınca illa suçu siteye at dime..

Reply
avatar
Adsız
admin
26 Ocak 2013 08:37 ×

:)

Reply
avatar
28 Ocak 2013 00:18 ×

abi her süper oyunda oynuyamıyorsun donuyor

d

Reply
avatar
28 Ocak 2013 01:43 ×

arkadaşım ona yapabileceğim bişe yok. senin bilgisayarından kaynaklanan bir şey o..

Reply
avatar
29 Ocak 2013 04:30 ×

nerden üye olunuyo

Reply
avatar
Adsız
admin
30 Ocak 2013 10:38 ×

Crack nasıl yapçam? :/

Reply
avatar
30 Ocak 2013 12:18 ×

Arkadaşım gerek başlıkta kocaman olarak gerekse o kadar açıklamalrda crack yapmaya geek yok dyiye ardıa rdı yazıalr yazdık, onun üstüne kurulumunuda anlattık. hala crack nasıl yapıcam dye sorumu soruosun yaa.??

Reply
avatar
Adsız
admin
4 Şubat 2013 02:05 ×

Ama sen hani key isteyince sen crack yapmamışsındır dedinya oyuzden yazmış olabilir lütfen cevap crack yapmak gerekmiyor yanii ?

Reply
avatar
4 Şubat 2013 12:20 ×

arkadaşım kısacası oyunda crack gerekmiyor. sadece tek şifre winrar'dan oyunu açınca ve oyun setubını yüklerken girmek gerekiyor. o şifrede webtegez.blogspot.com dur.

Reply
avatar
Adsız
admin
17 Şubat 2013 11:06 ×

rarına webtegez.blogspot.com yazdım key istiyor key şifresi ne ?

Reply
avatar
17 Şubat 2013 21:36 ×

o şifrede aynı arkadaşım. onada webtegez.blogspot.com yazıcaksınız.

Reply
avatar
1 Mart 2013 14:00 ×

ya arkadaşım ben indirecek linki bulamadım nerede

Reply
avatar
1 Mart 2013 14:01 ×

ya arkadaşım ben sitede indirme linki bulamadım

Reply
avatar
1 Mart 2013 14:25 ×

Arkadaşım o kadar açıklama yaptık. Biraz konuyu okusaydınız anlardınız. İndirme linkine tıklayınca sizi webtefilm sitesine yönlendirecek o siteye üye olup ve üye girişi yaptıktan sonra tekrar buradaki indirme linkine tıklayarak oyunu istediğiniz onlarca siteden sıkıntısız bir şekilde indirebilirsiniz.

Reply
avatar
1 Mart 2013 14:38 ×

kardeşim k.b ama dedğin gibi tıklıyorum webtefilm sitesi gelio ama üye ol'a tıklıyorum bulunamadı diyo ne yapacam

Reply
avatar
2 Mart 2013 00:40 ×

yok normalde açması lazım. öyle bir hata vermemesi lazım. ben sana gene linkini vereyim o zaman. > http://webtefilm.nokly.com/üyeol < burası üye olma sayfasıdır.

Reply
avatar
3 Mart 2013 00:40 ×

Kardeşim. Kusura bakma ama üye olamıyorum şu üyeliği biraz daha kolay hale getirsen sevinirim cevabını bekliyorum :)

Reply
avatar
3 Mart 2013 01:03 ×

dostum bu kadar kolay üyeliği daha ne kadar kolaylaştırabilirim.
http://webtefilm.nokly.com/üyeol bu sayfadan üye kayıt sayfasına gidip normal bilgileri girip kaydolunuz. zaten kayıt esnasında artı bir şey istemiyoruzki. normal kayıt esnasında zorunlu olarak gerekkli bilgielr kullanıcı adı şifre felan istedik. nerede zorlanıyorsun söyle bana ben sana yardımcı olmaya çalışırım...

Reply
avatar
Adsız
admin
3 Mart 2013 06:49 ×

Kardeş Oyunu İndirdim finishte dedim siyah bı ekrn cıktı carpıya tıkladım ask sözlerine attı beni nasıl düzeltebilirim

Reply
avatar
3 Mart 2013 07:02 ×

arkadaşım oyunda hiç bir sorun yok. oyunu kurduğun klasöre git. örnek olarak "D:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\" böyle nereye kurduysanız o sayfaya gidiniz. o sayfada bin klasörüne ardınadn "win32" klasörüne gidiniz. ve orada iki adet starter dosyası bulunacak. siz oradan .exe uzantılı resimli olanı "starter.exe" yi çalıştırınız..

Reply
avatar
3 Mart 2013 14:31 ×

s.a kardeşim bn oyunu yükledim oyun acılıyo fakat acıldıkdan sonra siyah ekran geliyo ama göstergeler falan var araba gidiyo ama siyah ekran geliyo snce sorun nedir cevap yazarsan sevinirim
not:ekran kartı güncellemesini yaptım

Reply
avatar
4 Mart 2013 08:01 ×

Kardeşim sen bu hesabımı ekle burdan devam edelim. ben burdan yapamıyorum yardımcı olursan sevinirim :) Facebook.com/Dnmz69

Reply
avatar
4 Mart 2013 08:16 ×

arkadaşım tahminimce senin bilgisayarından kaynaklanan bir sorundur. bilgisayar özelliği uymuyordur veya ekran kartından ayarlar vardır. ama oyunda hiç bir sıkıntı yok.

Reply
avatar
4 Mart 2013 08:18 ×

web sitenin iletişim sayfasından bana ulaşabilirsin arkadaşım.

Reply
avatar
4 Mart 2013 10:35 ×

Kardeşim oyunu kurdum. Senin yaptıgın gibi her şeyi yaptım. Açınca siyah ekran geliyo ve birbirinden değişik web sayfaları açılıyo ne yapmamız lazım ?

Reply
avatar
4 Mart 2013 10:42 ×

oyunu kurduğun klasöre git. örnek olarak "D:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\" böyle nereye kurduysanız o sayfaya gidiniz. o sayfada bin klasörüne ardınadn "win32" klasörüne gidiniz. ve orada iki adet starter dosyası bulunacak. siz oradan .exe uzantılı resimli olanı "starter.exe" yi çalıştırınız..

Reply
avatar
büyük adam
admin
10 Mart 2013 08:29 ×

oyunu ındırdım startene tıkladıgım zaman parogramı kapat ve çevrim içi cözüm ara programı kapat cıkıyo ve ayrıca 6 tane web sıtesı acılıyo sıze aıt problem bendemı acaba kardes ?.

Reply
avatar
büyük adam
admin
10 Mart 2013 08:31 ×

kardes oyunu ındırdım kurdum sorunsuzca fakat statene tıkladıgımda programı kapat ve cevrım ıcı cozum ara programı kapat yazıyo ayrıca sıze aıt 6 tane sayfa acılıyo ask sozlerı webkontrol falan sorun bendemı acaba yardımcı olursanız sevınırım kolay gelsn.

Reply
avatar
10 Mart 2013 11:41 ×

oyunu kurduğun klasöre git. örnek olarak "D:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\" böyle nereye kurduysanız o sayfaya gidiniz. o sayfada bin klasörüne ardınadn "win32" klasörüne gidiniz. ve orada iki adet starter dosyası bulunacak. siz oradan .exe uzantılı resimli olanı "starter.exe" yi çalıştırınız..

Reply
avatar
Emre Alkan
admin
12 Mart 2013 13:53 ×

kardeşim merabaa;
Kayıt olduktann sonraa napcaam linklerii bulamadım

Reply
avatar
Emre Alkan
admin
12 Mart 2013 13:53 ×

kayıt oluyorrum fakat linklerii göremiyom

Reply
avatar
12 Mart 2013 14:28 ×

arkadaşım lütfen güldürmeyin beni. bilerek mi yapıyorsunuz. google bot felanmısınız nesiniz. kayıt olduktan sonra giriş yapmanı gerekmiyor mu??

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Mart 2013 09:48 ×

Yaw Kardeş olmuyo

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Mart 2013 09:50 ×

Kardeşim Üyee oLuyorumm ama linkler gözükmüyooo

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Mart 2013 09:51 ×

Yaww Olmuyooooooooooooooooooo

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Mart 2013 09:52 ×

Kardeşim Neden Olmuyo üyede oLuyom Üye girişi Nerde Nasıl bir iştir bu yaaa.

Reply
avatar
adsızzzz
admin
19 Mart 2013 09:41 ×

kardeş bu uçmuo dimi bide içinde crack cıkmadı sadece setup çıktı

Reply
avatar
Anıl Caymaz
admin
6 Nisan 2013 07:15 ×

batuhan abi benim bilgisayar xp hata raporu gönderiyor yardım edermisin

Reply
avatar
Adsız
admin
24 Nisan 2013 09:56 ×

afsdf

Reply
avatar
Adsız
admin
25 Nisan 2013 03:58 ×

Batuhan abi benim masaüstü xp starter.exe yi çalıştırıyorum siyah ekran çıkıyor ve hata raporu gönder ve gönderme diyo yardimcı olurmusun abi

Reply
avatar
29 Nisan 2013 07:45 ×

Bu siteye üye oldum da girişi nerde bulamadım

Reply
avatar
Mehmet Kuru
admin
29 Nisan 2013 12:57 ×

Kardeş videodaki gibi yapıyorum winRaR dan çalıştırıken 2 tane hata veriyor kaç gere denedim olmuyor.Ne yapabilirim ? Lütfen yardımcı olun 1 haftadan beri bu oyunu yüklemeye çalışıyorum...

Reply
avatar
Adsız
admin
3 Mayıs 2013 06:53 ×

kardesim indiriyorum insallah calısır

Reply
avatar
mert alpay
admin
7 Mayıs 2013 09:14 ×

kardeş oyunu indirdim masa üstüne gelmedi ve açılmıyo hata veriyo

Reply
avatar
Adsız
admin
14 Mayıs 2013 05:31 ×

selamun aleykum bu oyunu indirmek icin bu sayta kayit olmamiz gerekkirmi batuhan kardewim?

Reply
avatar
Adsız
admin
18 Mayıs 2013 11:18 ×

abi bnde windows 7 var olur mu ??

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:13 ×

aynen dostum http://webtefilm.nokly.com/üyeol bu sayfadan üye olmanız gerekmektedir.

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:14 ×

oyunu kurduğun klasöre git. örnek olarak "D:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\" böyle nereye kurduysanız o sayfaya gidiniz. o sayfada bin klasörüne ardınadn "win32" klasörüne gidiniz. ve orada iki adet starter dosyası bulunacak. siz oradan .exe uzantılı resimli olanı "starter.exe" yi çalıştırınız..

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:15 ×

çalışır kardeşim sıkıntı yok. sen gönlünü rahat tut. aynı indirdiğiniz dosyalarla bende kurulu ve hala arada canım s ıkıldığında açıp oynuyorum.

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:15 ×

http://webtefilm.nokly.com/giriş buradan giriş yapabilirsin dostum

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:16 ×

yanlış veya eksik indirmişsindir dostum.

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:18 ×

oyunu kurduğun klasöre git. örnek olarak "D:\Program Files (x86)\3D Instructor 2.2 Home\" böyle nereye kurduysanız o sayfaya gidiniz. o sayfada bin klasörüne ardınadn "win32" klasörüne gidiniz. ve orada iki adet starter dosyası bulunacak. siz oradan .exe uzantılı resimli olanı "starter.exe" yi çalıştırınız..

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:19 ×

özelliklerden windows me olarak çalıştırmayı dene bi

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:19 ×

aynen dostum oyun cracksiz olarak düzenlenmiştir. oyunda hiç bir uçma vb. gibi sorun yok.

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:20 ×

http://webtefilm.nokly.com/giriş buradan giriş yapabilirsin dostum

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:21 ×

neden olmuyor. sorununu yazın.

Reply
avatar
18 Mayıs 2013 13:21 ×

http://webtefilm.nokly.com/üyeol

Reply
avatar
Emrex
admin
27 Mayıs 2013 06:14 ×

Yaaa ben üye oldum ama üye oladan linkleri göremezsiniz diyor!! Batuhan bana yardım et !!!

Reply
avatar
Emrex
admin
27 Mayıs 2013 06:15 ×

Üye oldum ama hiç birşey olmuyor !!! Hem orası film sitesi

Reply
avatar
Adsız
admin
27 Mayıs 2013 09:19 ×

rfedsafa

Reply
avatar
27 Mayıs 2013 09:22 ×

aynen film sitesi. film sitesinin blog sayfasında

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Haziran 2013 11:12 ×

hani yaa link

Reply
avatar
13 Haziran 2013 04:50 ×

Esentepeli Batu abim activation key şifresi ney 1 aydır uğrasıyom yardım cı olabilirmisin birde ben bu siteye üye olamadım indirme linki bana atarmısın

Reply
avatar
13 Haziran 2013 05:53 ×

Esentepeli Batu abim activation key şifresi ney 1 aydır uğrasıyom yardım cı olabilirmisin birde ben bu siteye üye olamadım indirme linki bana atarmısın

Reply
avatar
13 Haziran 2013 05:54 ×

Esentepeli Batu abim activation key şifresi ney 1 aydır uğrasıyom yardım cı olabilirmisin birde ben bu siteye üye olamadım indirme linki bana atarmısın

Reply
avatar
Emre kaya
admin
15 Haziran 2013 15:16 ×

link nerde be abi ya

Reply
avatar
mehmet
admin
6 Temmuz 2013 18:55 ×

starter.exe war diyodu tıkladım aynı hatayı weriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sewinirim

Reply
avatar
Adsız
admin
23 Eylül 2013 02:00 ×

Valla bende kac saattir ariyorum uye olamiyorum. Oldumda giremiyorummm

Reply
avatar
Adsız
admin
2 Kasım 2013 11:48 ×

indirmek için üye olmak lazımmı

Reply
avatar
8 Kasım 2013 01:56 ×

KARDEŞİM DOSYA HASARLI DİYO WİNRAR DA YARDIM EDERMİSİN

Reply
avatar
8 Kasım 2013 21:33 ×

kardeşim kurdum yükledim anahtarıda girdim açarken
visual c++ runtime error
C:/Pro.. bunu diyo ne yapıpta çözebilirim bu sorunu

Reply
avatar
8 Kasım 2013 21:40 ×

dosya adı bumu :D :D :D
CityCarDriving 1.2 - webtegez.blogspot.com.rar

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:36 ×

microsoftun http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555 bu sitesesinden programı indirip kurabilirsin. öyle bir hata daha vermez.

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:37 ×

dosyada hiç bir sıkıntı yok arkadaşım. fotoğrafı çekip göndersen daha iyi olur

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:37 ×

aynen arkadaşım. yönlendirildiğiniz web sitemizin forum sitesine üye olmak zorundasınız.

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:38 ×

bu siteden indirdiğiniz oyundan activation key istemiyor. indirme işlemimizde tekrar güncelledik. şimdi linke tıklayıp üyelik işleminizi gerçekleştirip rahatlıkla indirebilirsiniz.

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:39 ×

arkadaşım link orada. görebilmeniz içinde kocaman yazmıştım.

Reply
avatar
9 Kasım 2013 02:40 ×

demekki üye olamamışsınız. tekrar denemeye çalışın.

Reply
avatar
9 Kasım 2013 03:42 ×

batuhan kardeşim oyunu açtım oynarken starter.exe çalışmayı durdurdu diyo çoğu zaman bunun nedeni nedir

Reply
avatar
9 Kasım 2013 03:46 ×

kardeşim oyunu açtım oynuyorum sonra starter.exe çalışmayı durdurdu diyo bunun bi çözümü varmıdır
acaba türkçe yama yaptım ondan kaynaklanıyor olabilirmi

Reply
avatar
9 Kasım 2013 06:24 ×

büyük ihtimalle ondandır dostum

Reply
avatar
16 Kasım 2013 14:13 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
16 Kasım 2013 14:46 ×

abi linke tıklıyom sonra reklam geliyo 5 sn bekleyip onu kapatıyom bu seferde oyun sitesi gelio onuda kapatıyom sonrada ücretli indirme geliyo bi yardım etsen

Reply
avatar
19 Kasım 2013 11:27 ×

ya abi bu oyunu aylardır arıyorum bu linki almak için üye oluyoruz oldum bana gelmedi sana zahmet atarmısın?

Reply
avatar
emel baysal
admin
20 Kasım 2013 08:18 ×

Admin Kardeş Bende Link Yazmıo Yha Linki Atarmısın HEp Üye Ol Felan Yazıyo Halbuki Üyeyim Admn Acil Kardeşim

Reply
avatar
Adsız
admin
5 Ocak 2014 02:28 ×

batuhan bu çok yavaş iniyo

Reply
avatar
5 Ocak 2014 02:47 ×

turbobit te normal indirmelerde yavaş iner arkadaşım.
http://webtegez.blogspot.com/2013/03/turbobitten-istediginiz-buyuklukte.html
bu sayfamızdan yararlanarak daha hızlı indirmesini sağlayabilirsiniiz.

Reply
avatar
Adsız
admin
5 Ocak 2014 04:56 ×

ya ben üyeyim ama link göremiyorum

Reply
avatar
Adsız
admin
5 Ocak 2014 05:17 ×

ya ben bi türlü üye olamadım bi el atın

Reply
avatar
Adsız
admin
5 Ocak 2014 05:21 ×

üye olamıyorum

Reply
avatar
5 Ocak 2014 05:32 ×

arkadaşlar ben burda indirme linki göremiyorum üye oldum ancak yinede kuramadaım

Reply
avatar
5 Ocak 2014 05:33 ×

linki göremiyorum ben admin nerde ?

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Ocak 2014 08:41 ×

admin nerdesin hacı?

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Ocak 2014 08:50 ×

yav film sitesine falan göndermiyo bu. Nasıl üye olacaz bi anlasam...

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Ocak 2014 08:51 ×

webte film çalışmıyo

Reply
avatar
18 Şubat 2014 04:26 ×

Ya ben üye oldum. ama üyeliğime giremiyorum facebooktan ark isteği gönderdim sana Admin... Yiğit Çetin. ekle de bana şu linkleri at indirme linkini lütfen. rica ediyorum

Reply
avatar
18 Şubat 2014 10:09 ×

arkadaşım belirttiğiniz sorunda hiç bir problem bulunmamaktadır. forum sitesi üye girişinde hiç bir sıkıntı yok. ayrıca üye olduktan sonra zaten otomatik sizi giriş yaptırıyor.

Reply
avatar
musab ergün
admin
23 Şubat 2014 04:01 ×

kardeşim rardan çıkarırken klasorlerı çıkartıyor diğerlerinde ise hata veriyor

Reply
avatar
Adsız
admin
26 Şubat 2014 09:49 ×

admin nereden idiriliyor indirme denen bişey yok burda bana acil yardım etsen. :D

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Mart 2014 13:05 ×

Rar'da çıkarmak için,
webtegez.blogspot.com
şifresini kullanıyorum ama hatalı şifre diyor.

Reply
avatar
Emre akkaya
admin
1 Mart 2014 13:55 ×

RARDAN ÇIKARTIRKEN HATA VERİYOR
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\3DCar_2.2.7 SETUP.exe şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\CityCar_Cars_Pack\Cars_Pack_semih7106.exe şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\CityCar_Cars_Pack\Kurulum!!!.txt şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\KEYGEN Resimli Anlatım\capture-20120515-140806.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\KEYGEN Resimli Anlatım\capture-20120515-140851.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\KEYGEN Resimli Anlatım\capture-20120515-141117.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\KEYGEN Resimli Anlatım\capture-20120515-141140.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\KEYGEN Resimli Anlatım\Thumbs.db şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\Keygen-Şifre -Key.exe şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\Sakın Ha OKUMAYIN !!!.txt şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\Türkçe Yama Fix Resimli Anlatım\1.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\Türkçe Yama Fix Resimli Anlatım\2.jpg şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir
! C:\Users\emre\Downloads\Compressed\webtegez-ccd.1.2.full-askmeter.rar: webtegez-ccd.1.2.full-askmeter\Türkçe Yama Fix Resimli Anlatım\Thumbs.db şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir

Reply
avatar
2 Mart 2014 06:22 ×

onun yerine www.askmeter.com diye yazıp denersen başarılı bir şekilde açtığını göreceksin.

Reply
avatar
7 Mart 2014 01:31 ×

Selamun Aleyküm Arkadaşım..
Ben hemen üye ol yazan yerlere bastım adresimi girdim aktif ettim ama yinede indiremiyorum oyunu. Nerden giriş yapılıyor bir bilgi verirsen çok sevinirim..

Reply
avatar
7 Mart 2014 02:09 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
13 Mart 2014 14:58 ×

rar şifresini kabul etmiyor

Reply
avatar
fatih
admin
19 Mart 2014 03:13 ×

linknerde kardeşim ?

Reply
avatar
ibrahim atan
admin
28 Mart 2014 08:09 ×

kardeş oyunu indirdim dediğin şekilde herşeyi eksiksiz yaptım masaustundekı sımgeden denedim hata verdi acmadı dedıgın gıbı oyunun kurulu oldugu yerden denedım bu sefer hata vermeden actı fakat sıyah ekran geldı ( dıger arkadaslardan farklı olarak bende bı web sıtesı falan acmıyor ) sadece sıyah ekran kalıyor ve gorev yonetıcısınden kapatmadıgım halde sabaha kadar kalıyo o ekran bılgısayarım windows 7 professionel İŞLEMCİ:AMD Athlon(tm) II x2 240 processor 2.80 GHz yüklü bellek rem: 2,00 gb sistem türü : 32 bit işletim sistemi ( ekran kartı 1 gb ) bikaç arkadaşımla konustum 32 bit olmasından kaynaklı olabilir diyor sizin fıkrınız nedır ?

Reply
avatar
ibrahim atan
admin
28 Mart 2014 08:14 ×

kardeşim oyunu anlatıldıgı sekılde yukledım masaustundekı sımgesıne tıkladım hata verdı dedıgın gıbı yuklenen dosyanın ıcınden actım ( program fıles ın ıcınden ) bu sefer hata vermedı fakat sıyah bı ekran cıktı o sekılde kaldı dıger arkadasların da aynı konudan magdur oldugunu okudum yorumlardan fakat benımkının farkı bı web sıtesıde acmıyor bı hata verıp kapatmıyorda bıraksam sabaha kadar acık kalıyor o sıyah ekran bıkac arkadasımla konustum bılgısayarımın 32 bıt olmasından kaynaklanıyor olabılır dedıler bılgısayarımın ozellıklerı işlemci:AMD ATHLON (TM) II X2 240 PROCCESSOR 2.80 GHZ YÜKLÜ BELLEK( RAM):2,00 SİSTEM TÜRÜ:32 BİT İŞLETİM SİSTEMİ ( EKRAN KARTIM 1 GB )

Reply
avatar
«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 210   Yeni›   En yeni»