Canım sıkıldı, dedim şu webmaster arkadaşlarıma son zamanların gözde scripti olan dizi film scriptini paylaşayım. Belki arayıp bulamayanlar, bulup eksik veya bozuk indirenler için ben sağlam olanı sizlerle paylaşmak istedim. Bu vesile ilede diğer yeni açtığımız webmaster arkadaşlarımız için PHP Script sitemizi de tanımış olursunuz diye düşündüm.
PHP Dizi-Film Scripti - PHP Sinema Scripti - Full Script - Script Kurulumu

 Merhaba arkadaşlar;
Canım sıkıldı, dedim şu webmaster arkadaşlarıma son zamanların gözde scripti olan dizi film scriptini paylaşayım. Belki arayıp bulamayanlar, bulup eksik veya bozuk indirenler için ben sağlam olanı sizlerle paylaşmak istedim. Bu vesile ilede diğer yeni açtığımız webmaster arkadaşlarımız için PHP Script sitemizi de tanımış olursunuz diye düşündüm.

 Scriptin özelliklerinden şöyle kısaca bahsetmem gerekirse;

  • Çok kolay kontrol edilebilir yönetim paneli bulunmakta
  • Çoklu kategori desteği
  • Slayt ekleme özelliği
  • Dizi/film afişleri ekleyebilme
  • Diziler için sezon seçeneği belirleyebilme
  • Dil seçeneği (Türkçe, TR Dublaj, altyazı) vb. gibi belileyebilme..
Ve daha bir çok işinze gerçekten yarayabilecek özellikler bulunmakta. Yani kısacası şöyle özetliyim bir dizi/film sitesinde olması gereken tüm özellikler bu scripti bulunmaktadır.

Script demosunu önizlemek ve indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: