Çinde gene çakma telefon ürettiler deseler 'has*ktir' diye şaşırıp kaşlarımı kaldırmam bile. Ne olmuş yani. Kullandığımız her b*k nerdeyse çin malı diyebilirim yani. Hep bir şeylerin çakması. Ama bu haberi duyunca gerçekten bir içten 'has*ktir' diye şaşırıp kaşlarımı kaldırdım diyebilirim.
Google News

 Çinde gene çakma telefon ürettiler deseler 'has*ktir' diye şaşırıp kaşlarımı kaldırmam bile. Ne olmuş yani. Kullandığımız her b*k nerdeyse çin malı diyebilirim yani. Hep bir şeylerin çakması. Ama bu haberi duyunca gerçekten bir içten 'has*ktir' diye şaşırıp kaşlarımı kaldırdım diyebilirim. Çin  bu sefer gerçekten tebrik edilcek bir işlem yaptılar. Hemde daha benim bile çok detaylı inceleyemediğim iPhone 6 üzerinde çalışma yaparak gerçekleştirdiler.

 Ulan benim iPhone 6'ım olsun en sağ cebimi komple boşaltır zırt pırt çıkarmam bile. Ama adamlar iPhone 6 Plus'ı Win(dows)Phone diye kendi salladığım bir tabir şekilde telefon yapmışlar diyebilirim. Sen git güzelim IOS sürümünü sil oraya bildiğin Windows 98 i kur. Aman Tanrım! Evet evet, bende sizin gibi düşündüm niye 98? Niye 7 veya 8 değil? Adamlar nasıl yapmışlarsa artık XP yi kurmak istemişler becerememişler. Ama gene helal olsun diyorum valla. Bunu bile yapmak gerçekten çok büyük bir iş.

İşte bazı resimleri:







Kaynak: WebTekno
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: