Benim web tarayıcımda bir sekmede full hep Youtube sekmesi açık olur ve hep dinlerim yani. Dinlemesem bile açık kalır. Milyonlarca kullanıcının da öyle olduğunu gayet net biliyorum.
Youtube MP3 Dönüştürücü - Youtube Video İndir - Askmeter Yutube
  Benim web tarayıcımda bir sekmede full hep Youtube sekmesi açık olur ve hep dinlerim yani. Dinlemesem bile açık kalır. Milyonlarca kullanıcının da öyle olduğunu gayet net biliyorum.
 Hep bir şeyler dinleriz. Dinlediklerimiz bazen çok ama çok hoşumuza gider, bazıları ise çok arayıpta bulduğumuz bir videodur kaybetmek istemeyiz direk bilgisayarımıza indirmek isteriz, kimileri ise de beğendiği videoları video formatında indirip kendi Yutube hesabına aktarmaktadırlar.

Video Dönüştürücüye Gitmek İçin Buraya Tıklayın

 İnternette araştırıp dururuz bu "Youtube MP3 Dönüştürü - Youtube Video İndirici" diye. Karşımıza binlerce site çıkar ama sayılı siteler adam akıllı görevlerini yapıp bize istediğimizi verirler. Bu sayılı siteleri ise internetle fazla arası olmayanlar çabuk ve kolay bulamamaktadırlar doğrusu.

Video Dönüştürücüye Gitmek İçin Buraya Tıklayın

 İşte bende tam burada düğmeye basıyor ve kendimizin yani Türk malı Youtube dönüştürücüyü sizlere sunuyorum. Biliyorum çalışmaz gibi hislere kapılmış olabilirsiniz ama emin olun çok iyi çalışıyor. Çok iyi çalışıyor derken Youtube'daki videoları video formatı olarak indirme konusunda çok iyi çalışıyor. MP3 formatında indirmek için ise eğer o videoyu sitemizde ilk defa indiriyor iseniz biraz beklemek ve bir kaç kez sayfayı yenilemek zorunda kalabilirsiniz. Çünkü o sıra sistem videoyu MP3 olarak çevirmekle uğraşıyor olacaktır.
Youtube MP3 Dönüştürücü - Youtube Video İndir - Askmeter Yutube

 Sitemizden video indirmek için ise sadece videonun ID nuamrasını yazmanız yeterli olacaktır. Örneğin yukarıdaki resimde gördüğünüz SELFIE müziğini indirmek için sadece videonun "watch?v=" dan sonraki ID numarasını yazıp arattım ve karşıma olumlu sonuç çıkmıştır.

Video Dönüştürücüye Gitmek İçin Buraya Tıklayın

http://www.askmeter.com/youtube/
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

4 comments:

  1. Merhaba, çok güzel bir paylaşım. Baya işime yaradı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)

      Sil
  2. böyle şeyler çok işime yarıyor teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımım dokunduysa ne mutlu bana. ben teşekkür ederim :)

      Sil