Bu yazımda ise az önce anlattığım TTNeT Pratik Çözüm programının kurulumunu anlatacağım.
TTNeT Pratik Çözüm Kurulumu
 Değerli Okurlarım:

 Bu yazımda ise az önce anlattığım TTNeT Pratik Çözüm programının kurulumunu anlatacağım.

 Kurulumu   gayet çok kolaydır ve hiç zorlanmayacağınızdan emin olabilirsiniz.

 İndirdiğiniz kurulum dosyasını çalıştırdıktan sonra karşınıza gelecek kurulum adımlarını takip ederek sizi her zaman internete bağlı tutacak, sorunla karşılaştığınızda yardımcı olacak, ücretsiz TTNET Pratik Çözüm uygulamasının kurulumunu tamamlayabilirsiniz.

Adım 1:

 Size programı indirmek için yönlendirdiğimiz sayfada aşağıdaki resimde gördüğünüzün aynısı çıkacaktır. Oradan "İndir" butonuna tıklayarak indirme işlemine çok rahat bir şekilde başlayabilirsiniz.

Adım 2:

 Programı bilgisayarınıza indirip, kurulum için çalıştırdıktan sonra sizden program dil seçeneği isteyecektir. Oradan "Türkçe"  yazan butonu tıklayınız.
Adım 3:

 Karşınıza programı tanıtan ufak bir yazı çıkacaktır. Okuyup okumamak size kalmış.
"İleri" butonuna basıyoruz.
Adım 4:

 Daha sonra karşınıza TTNeT Pratik Çözüm programının Lisans Sözleşmesi çıkacak.
Bunuda okuyup okumamak size kalmış ama ben bu yaşıma kadar ne kendim nede başka birinin böyle sözleşmeleri okuduğunu ne gördüüm, nede duydum :D

 Yalanda olsa okuduktan sonra sözleşmenin altında "Lisans Sözleşmesinin koşullarını okudum ve kabul ettim." yazısının yanındaki tiki işaretleyip "İleri" butonuna basınız.
Adım 5:

 Karşınıza çıkacak ekranda sizden eğer açık bir İnternet Explorer web tarayıcısı varsa kapatmanızı istiyor. Kapatmasınızda "İleri" tuşuna bastığınız zaman otomatik program kendisi kapatacaktır. Bu yüzden İnternet Explorer kullanıyor ve önemli işleriniz varsa kaydedip tarayıcınızı kapatmanızı öneririz.

Adım 6:

 "İleri" butonuna tıkladıktan sonra karşınıza Kurulumun tamamlandığına dair yazı çıkacaktır. "Uygulamayı Başlatmak İstiyorum" yazısının yanındaki tiki işaretlieyip "İleri" butonuna basınız.


Adım 7:

 "İleri" butotnuna tıkladıktan sonra bir kaç dakika bilgisayarınızda analiz işlemleri yapacaktır.
Analiz işleminin bitiminin ardından kurlumunuzu başarıyla tamamlamışsınız demektir.
Hayırlı Olsun.

Faydam dokunmuşsa ne mutlu bana.

Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: