İlişkinizi çıkmaza sokacak sözcükler... Sen hep böylesin her zaman geç kalırsın. Çok konuşuyorsun seni artık dinlemiyorum. Bir de dinlemesini öğren. Sen ne biçim insansın. Ailen artık bize gelmesin.
İlişkinizi çıkmaza sokacak sözcükler...


Sen hep böylesin her zaman geç kalırsın.

Çok konuşuyorsun seni artık dinlemiyorum. Bir de dinlemesini öğren.

Sen ne biçim insansın.

Ailen artık bize gelmesin.

Sen yine kilo mu aldın? Şu göbeğe bak.

Sen yaşlandın artık.

Bu ne biçim bir elbise sana hiç yakışmamış.

Bu çocuk adam olmaz çünkü sana çekmiş.

Sen devamlı yalan söylersin hep aynı masallar bırak artık bu yalanları.

Çok sakarsın yine bir şey mi kırdın?

Bunu daha önce de dinlemiştim her şeyi tekrar edersin.

Çok tembelsin çalışmayı sevmezsin.

Geç kaldığına göre hangi kadınlaydın?

Sen güvenilmez bir insansın.

Yemek yapmasını bir türlü öğrenemedin. Nerede annemin o yemekleri.

Kaç kişi peşimdeyken seninle evlenmekle ne büyük hata yapmışım.

Sus bir dakika ben anlatayım.

Devamlı alışveriştesin para harcamaktan başka ne bilirsin.

Hep dağınıksın ben düzeltiyorum sen dağıtıyorsun.

Sen sevgiden ne anlarsın.
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

0 comments: