Arkadaşlar "3D City Car Driving 1.2 Full Download" adlı konuya eklediğimiz oyunla çok sorunlar yaşayan oldu. Oyunda ve kurulumunda hiç bir sorun olmamasına rağmen kuramayan, crach yapamayan, dil dosyasını yükleyemeyen bir sürü arkadaşlar çıktı.
E-posta adresinizi yazın:

 Arkadaşlar "3D City Car Driving 1.2 Full Download" adlı konuya eklediğimiz oyunla çok sorunlar yaşayan oldu.

 Oyunda ve kurulumunda hiç bir sorun olmamasına rağmen kuramayan, crach yapamayan, dil dosyasını yükleyemeyen bir sürü arkadaşlar çıktı.

 Bende onlar ve diğer arkadaşlar daha kolay kursunlar, crack işlemi, dil dosyası işlemleriyle uğraşmasınlar diyerekten kendim oluşturduğum kurulum dosyasının içinde crack, dil dosyasını katarak hepsini bir yere topladım. Artık oyunu kurup hiçbir crack, dil dosyas vb. gibi işlerle uğraşmadan oyunu kurar kurmaz oyuna girebileceksiniz.
E-posta adresinizi yazın:


 Ve bu işi dahada kolaylaştırarak bir de kurulum videosu çektim. Gene eğer olurda kuramayan ziyaretçilerim olursa bu video'yu izleyerek oyunu rahatça, zorlanmadan kurabilsinler diye.

Yanız Dikkat: Linkeri görebilmeniz için karşınıza üye olmalısınız. Üye değil veya giriş yapmadan linke tıklarsanız sizi giriş yapma sayfasına yönlendirecektir. Oradan üye olmanız gerekmektedir. Üye olduktan sonra linklerin hepsini görebilirsiniz.
E-posta adresinizi yazın:


E-posta adresinizi yazın:


Saygılar..!
Batuhan POLAT
Batuhan Pol

Batuhan P.

12'li yaşlarda tanıştığım bu sektöre şuanla beraber olmak üzere 10 yıldır sürdürmekteyim. Küçük yaşlarda milyonların girdiği projeler yapsamda çocukluk aklım ve imkanlar dolayısıyla erken biten maceralar oldu. Şimdi ise yerlerinde başkaların yaptığı projeler var. Yoksa bende milyoner olurdum heralde :)

Post A Comment:

23 comments:

  1. arkadaslar ben setupu indiremedım linke tıkladıgımda demo indir falan yazıyor bana setup linkini atarmısınız

    YanıtlaSil
  2. sa krdsm kayıt olma yeri nerde lütfen yardımcı olun 2 gündür bkliyorum crack dosyasını buradan olucak mış gibi gözüküyo ama kayıt olamıyorum lütfen acil yardın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. as kardeşim. ne yazıkki sitemizde yoğun oluşan trafik yüzünden trafik kotası dolmuş bulunmakta. Bizde şu an mağdur bir şekilde kotanın sıfırlanıp, sitenin açılmasını bekliyoruz..

      Sil
  3. hımm güzelll emenize sağlık

    YanıtlaSil
  4. batuhan abi beniö bilgisayar xp hata raporu gönderiyor yardım edermisin

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım griyorum oyuna hata raporu veriyor bilgisayar xp

    YanıtlaSil
  6. hata raporu veriyor pc xp

    YanıtlaSil
  7. batuhhan indrime linkini ver nolr

    YanıtlaSil
  8. batuhan indirme linkini ver nolr

    YanıtlaSil
  9. batuhan abi bnde windows 7 war çalışır mı ??

    YanıtlaSil
  10. dost nerden indiricez yer yokki batuhan bi el atsana nolur

    YanıtlaSil
  11. arkadas nerden indiricez bi link falan batuhan el atsana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://webtegez.blogspot.com/

      Sil
    2. http://webtegez.blogspot.com/2012/09/city-car-driving-12-full-download-crack.html

      Sil
  12. ABi indirme linkini buraya atabilirmisin olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://webtegez.blogspot.com/2012/09/city-car-driving-12-full-download-crack.html

      Sil
  13. Batuhan benim adımda batuhan ellerine sağlık kardeşim yane 1 aydır arıodum ve buldum sana minnettarım çok teşşekür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek kardeşim rica ederim. ne mutlu bana o zaman :)

      Sil
  14. ABi Çok tskrler indirdim Bide abim türkçe yazılı olması için ve araba olmaları için download linkini atarmısın aynn böyle http://www.putlocker.com/file/63FA5FE0E7BE415F :) sana zahmet abim bnm Ve son olarak abi ben fareyle direksiyornu falan çevirebilirmiyim klavyeyle hiç hoş olmuyor

    YanıtlaSil
  15. nerden indiriliyo bu

    YanıtlaSil